zondag 8 maart 2015

Hell Yeah

Zondagochtend 7.00. Ik heb logés en zij liggen te snurken in mijn bed. Ik lig op de bank, zodat ik ze niet stoor als ik er zo vroeg uit wil. Ik had wel een wandelingetje willen maken, maar in plaats daarvan heb ik een beetje nagedacht, wat dingen opgeschreven en het grote sporten van vandaag komt nog, namelijk de halve marathon in den haag. Het sporten hoort voor mij wel bij deze week, het geeft mij zoveel energie. Ik hoop dat ik daaraan kan blijven denken als ik een keer geen zin heb (human after all ;)). Ik ga Erik en zijn Helweek echt missen & weet nu al dat ik aspecten mee ga nemen. Ik ben lang niet overal aan toegekomen en spreek nog steeds geen Spaans. Maar ik ga dat wel doen, de eerste stap is gezet. De tv blijft veel vaker uit, ik blijf zo heerlijk gezond eten en de groenteboer op de hoek gaat mij ook vaker zijn. Privézaken regelen doe ik meer in privétijd & 'why wait?' ga ik veel vaker toepassen. Voel me nu zo fijn, ik raad het iedereen aan! Ik kom nog even terug op een terugblik, na een weekje ofzo. Even laten bezinken allemaal. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten