dinsdag 3 maart 2015

De dag die je wist dat zou komen..

... De focus. Ik merkte aan alles, vooral vanmiddag, dat dat met die focus nog niet zo soepel gaat. Vanochtend heel lekker om 6.00 hardgelopen, en de rest van de ochtend in een super flow gezeten. Dat was heel erg fijn! Ik ging goed, en was lekker aan het werk. Maar na de lunch ben ik ingestort - wat tot vanavond duurde. Ik merk dat mijn lijf echt is ingesteld op 8 uur slaap, en niet om om 5.00 op te staan. Potverdorie! Ik was snel afgeleid, mijn concentratieboog was er totaal niet en alles wat ik wilde doen, is of niet af, of half af. Nu overdrijf ik, maar ik had een pittige middag. Vanavond heeft een vriendin bij me gegeten, en ook bij haar was ik me bewust dat mijn lijf uit zijn (of haar) doen is. Moe, kleine ogen en moest mijn best doen niet tegen haar aan te kruipen. Ik denk maar aan al die vriendinnen met opgebroken nachten, zij moeten het ook maar doen. Ik kom wel redelijk aan mijn to do lijst toe, maar mijn plan voor morgen is om bewuster met de tijd om te gaan, de dag staat dan ook in het teken van 'timemanagement'. We starten weer in het Vondelpark, en morgen staat een bootcampsessie op het programma. Om 6.00. De grap is ook nog eens dat ik dit zelf heb bedacht. Nee hoor, heel fijn. Wat zal ik me daarna goed voelen. Nu huppatee, naar bed! Ganz kaputt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten