dinsdag 24 september 2013

Nooooooit oude schoenen weggooien voor er nieuwe zijn!

Ik ga even hakloos door het leven. De marathon is bijna, m'n knieën begeven het en dus is rust voor been en knie het beste. Geen 12 cm heels aan dus. Maar mijn voorraad platte, nette, hele schoenen is beperkt - ik hou van hakken. Een paar oude zwarte flatjes staan nog in de kast. Nouja, kast - iets wat dienst doet voor kast, maar het is een grote strandtas. Anyway, de zwarte flatjes. Op kantoor struikelde ik bijna over de losgelaten schoenzool - de linkerschoen was bijna in twee delen. Op zoek naar secondelijm in het museum, en ze zijn weer als nieuw. In mijn vorige leven had ik vast een paar nieuwe gekocht!

Speaking of vorig leven: vandaag heb ik een rokje aan - dat rokje is echt uit een vorig leven. Maar de hoog zittende kokerrok is terug! Wie had dat gedacht ten tijde van de zo laag mogelijke zittende heupbroek? Echt leuk om zo weer iets nieuws te ontdekken in mijn eigen kast (meets strandtas). Als ik niet zo'n verrotte nacht heb gehad en mijn wallen niet onder aan mijn kin zouden hangen, had ik even een fotootje hierbij gezet. Mijn collega zei vandaag dat ik er niet beter uit kon zien - dat het een perfecte outfit was. Enorm leuk om te horen. Dat maakte die geradbraakte nacht weer een beetje goed!

Inderdaad, vijf dagen te gaan nog en we rennen de Berlijn marathon! Heel spannend, we zijn best nerveus.  Mijn knieën zijn blij dat het straks voorbij is en ook in het kader van gezelligheid vind ik het wel fijn. Afgelopen weekend alcoholvrij bier gedronken, dat drink je ook niet voor de lol, zeg. Gister twee gewone wijn gedronken, maar daar heb ik toch echt spijt van. Hopelijk merk ik het zondag niet al te zeer.

Oja, voor de geïnteresseerden; de lunch met el Español ging niet door, hij was niet in Amsterdam. Niet heel verrassend, het verbaasde me niet, wel erg jammer. Hij was er namelijk altijd enorm goed in wat positiviteit mee te geven zo vlak voor iets groots! 

Vriendin K (ik heb 2 vriendinnen K, dit is de ander - met deze kan ik ùren praten over het voor ons waarschijnlijk altijd onbegrijpelijke andere geslacht) is jarig vandaag, ik heb haar kaarten gegeven voor de Kleine Komedie, voor de voorstelling van Wim Helsen. Schijnt enorm lollig te zijn! Dat wil zeggen, één  kaart voor haar, één voor mij - ik ga natuurlijk wel mee ;). 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten