maandag 2 september 2013

Gezwicht..

Neee, niet echt natuurlijk ;). Ik heb alleen iets gekocht via Marktplaats. 2e hands rules! Er zijn zoveel mooie spullen te koop via Marktplaats, echt alles. Voor in huis, kleding, schoenen - alles. Mijn zus koopt voor mijn nichtje (en haarzelf) heel veel spulletjes, en waarom ook niet. Er is veel (zo goed als) nieuw. Het geeft maar weer aan dat we leven in zoveel luxe, als we allemaal onze spullen verkopen die nog zo goed zijn. Zus L en ik hebben het het liefst alleen maar over onze aanwinsten, heerlijk om over te kletsen. En na de verbroken liefde, de val en de telkens terugkerende feestweek enorm zin in iets 'nieuws'.

Na mijn val ben ik weer zo goed als hersteld. Mijn voet was opgezwollen, maar het rennen gaat goed. En de wonden op mijn elleboog doen niet zoveel pijn meer, alleen de jeuk onder de korsten is heel irritant! Om een beetje bij te komen, ben ik gister begonnen aan een nieuwe serie, om me even fijn in een andere wereld te storten; 'Damages'. Geleend via een collega. Tot nu toe zeker een aanrader, maar zo hooked als bij 'Borgen' en 'The Killing' ben ik nog niet. Nog niet gezien?! Ongelooflijk, je mag het allemaal lenen! 

De komende dagen wordt het nog heel lekker weer, ik hoef nog niet mijn wintergarderobe uit de koffers te halen. Helaas, ik heb er wel zin in! Ik ben blij met elke zonnestraal op mijn huid, maar ben ook echt een seizoenenmens - na die 100 warme dagen achter elkaar, tijd voor wat wind, koudere temperaturen en pepernoten in de winkel. Die er waarschijnlijk al wel liggen. 

Mijn doel van dit jaar is niet alleen me bewust te zijn van alles wat ik al heb (en mijn omgeving ;)), maar ook om mijn footprint een beetje te verkleinen. Nu heb ik moeilijke keuze te maken: ik SNAK naar vakantie; de zinnen verzetten, in een andere omgeving zijn en dingen zien die ik nog niet eerder heb gezien. Dat is dus niet een fietsvakantie in Drenthe. Vriendin K en ik willen met een vliegtuig Heel Ver weg, waar de zon nog schijnt in oktober (ok, ik ben dan wel een seizoenenmens, maar op vakantie moet het warm zijn!). We hebben dan net de marathon gelopen en onze beentjes verdienen dan rust, zon en strand. Hoezeer ik er naar verlang, tegelijkertijd vind ik dat ik met twee maten meet. Een gewetenskwestie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten