woensdag 21 augustus 2013

Op zoek naar Colin & Hugh

Alle mannen in mijn omgeving - dat zijn er niet veel en na vandaag eentje minder - begrijpen niet dat een vrouw met een prima betaalde baan er voor kiest om op haar geld te zitten, in plaats van het uit te geven. Dat is het dus niet, slimmerds! Ik ga juist geld over houden om de dingen te doen waar ik echt blij van word. 

Ik benoemde het al even, hartje en ik zijn niet meer samen. Een lastige dag, en niets helpt beter dan shoppen tegen luduvudu. Ik zou zo graag even de 9 straatjes in duiken voor een mooie top, of een mooi jasje of jurkje. Maar tegelijk vraag ik me af of het echt troost zou bieden?! Gelukkig staat er een bak ijs in de vriezer, heb ik nog een goeie pyjama en ken ik 'all by myself' uit mijn hoofd (het is niet de eerste keer). Nu naar hopen dat Colin & Hugh óók bij mij voor de deur gaan vechten om mij. 

Ik heb een uitnodiging gekregen voor een rode loper première! Te gek!! En een mooie kans om te gaan combineren met al het moois dat in mijn kast hangt! Gisteravond met vriendin E. de opties doorgenomen. Ze zei bij een jurkje dat ik graag aan wil (hartstikke duur, 1x gedragen): 'hier zouden een paar zilveren pumps leuk bij zijn'. Serieus, ik heb ze en nog nooit gedragen! En ze staan te gek. Nu nog op zoek naar een zilveren riempje, en dan is de outfit compleet. 

Het maakt veel los, mijn project voor komend jaar. Veel positieve reacties gekregen en leuke berichten. Mijn collega nam een paar te gekke oorbellen mee, die zij nooit meer draagt. Zo lief! Daar is dit niet om te doen, maar wel heel leuk om te krijgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten