vrijdag 9 augustus 2013

einde van week 1 nadert

Eind van week 1 nadert.. Ik heb een beetje afkickverschijnselen - kopen zit echt enorm in mijn systeem. Ik moest even een uurtje wachten, net te kort om weer terug te gaan, naar kantoor, net te lang om op straat te blijven hangen. Mijn eerste gedachte was om naar de Kalverstraat (lees: de Kalverstraat - ik haat de Kalverstraat) te gaan. Ik heb mezelf tot de orde geroepen en toch naar kantoor gegaan. Waar naast ons kantoor een nieuwe winkel zit: de American Apparel outlet - ik hartje AA, maar: mode waar mijn lijf niet voor is gemaakt, mij niet staat en waar ik het type niet voor ben, en van dat laatste baal ik nog het meest. Ook om de papieren tasjes zou ik de hele winkel wel willen leegkopen. Mijn hart maakte net een sprongetje, om me er direct bewust van te worden dat de omstandigheden zo niet bijdragen aan een succesvol jaar. Maar natuurlijk sta ik er nog vierkant achter. Ik vind het grappig hoe ik voorgeprogrammeerd ben en kopen dus een automatisme. Als troost biologische -love, bij gebrek aan deze week - thee gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten