maandag 11 november 2013

Ik zing een Teuntje lager

Hij is er! De knapste, de leukste en de liefste: welkom op de wereld lieve Teun! Maar de kleine man wil ik natuurlijk het liefst vertroetelen tot en met. Nu heb ik gezien hoeveel speelgoed er al is, wat de oma's van plan zijn en hoe de kledingkast er voor staat: de kleine knapperd kan vooruit tot zijn achtste. Ik heb een konijnenknuffel voor hem, van gerecycled, organic materiaal en voor de family kook ik lekkere pasta's de komende weekenden. Helaas wonen ze niet om de hoek, anders was ik elke avond even langsgegaan! Wat een snoepiepoepie. En Fiene is een trotse grote zus; wat is ze groot ineens. 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe neefje, dat voor jou als 'tweelingtante' misschien nog wel meer dan een neefje is! Liefs voor de pasgeborene van zijn achter-achternicht (of zo?)!

    BeantwoordenVerwijderen