zaterdag 7 december 2013

weer een week overleefd!

En weer een week zonder iets gekocht te hebben. Tja, het wordt zo langzamerhand een beetje saai zo; ik lijk het allemaal ook redelijk onder controle te hebben. Mijn kledingkast is heel overzichtelijk, en toch vind ik nog steeds dat ik heel veel leuke combinaties kan maken. Ik heb wel meegedaan met een prijsvraag, in de hoop dat ik een boekenbon van 50 euro kan winnen. Of is dat valsspelen? Lijkt me heel erg fijn, om in een boekenwinkel voor 50 euro aan boeken te kopen. Nu het weer kouder wordt, kom ik er wel achter dat ik weinig echte truien heb, maar voor die 4 dagen per jaar dat het echt freezing is, red ik me ook prima. Uggs leken me deze week heel fijn om te hebben, ik had koude voeten van de 36 hagelbuien waar ik in terecht was gekomen, maar de naam zegt het tegelijkertijd al; Ughhhhh. Wie ooit bedacht heeft dat vrouwen daar charmanter van worden. Oh oh oh. Gelukkig ben ik er nooit ingetrapt, hoewel ik het zeker wel overwogen heb, hoor. Maar als ik ze dan nu allemaal weer op straat zie.. Ik zie ook veel Timberlands op straat. Ik heb ze ook nog steeds en in best nog goede staat. In Groningen woonde ik er in, maar ze zijn wonder boven wonder nog steeds in prima staat. Toen was het een schoen voor studerende meisjes en jongens, maar volgens mij is de doelgroep wel een beetje anders geworden. Volgende week sta ik trouwens voor een grote uitdaging; een try & buy event van een paar nieuwe merken, waaronder een leuk sportmerk van vrienden. Hartstikke leuk en sympathiek om dingen te kopen bij jonge, enthousiaste ondernemers met een leuk, vernieuwend concept. Volgens mij is er ook een wijnbar, daar ga ik maar bij staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten