zondag 22 december 2013

Confessions of a shopaholic

Voor het kerstfeest van mijn werk wilde ik er uit zien als Máxima. Het thema was iets koninklijks. En met mijn blonde haar en bruine ogen dacht ik dat de basis daar was. Maar het was niet genoeg. Ik heb een tiara en een sjerp gekocht. Niet van de echte te onderscheiden. Jurk, pumps, tasje, panty, royale oorbellen had ik allemaal al. Het was het waard, ik zag er best koninklijk uit en het feest was heel leuk! Met een flinke kater en kleine oogjes heb ik mezelf vrijdag naar kantoor gesleept. Verder heb ik toch nog een second hands gekocht; een kerstig hesje. 

Verder ben ik week naar het kerstfeest van de kerk van mijn taalmaatje geweest. Beloofd was beloofd. Haar wilde ik ook graag een kerstpakket geven. Omdat ik enigszins ben aangestoken door het anti-tarwe dieet; heb ik de pasta uit mijn kerstpakket gegeven, met een pastasaus (boordevol suiker!), de nootjes, een lekkere bodylotion en douchegel die al even in huis liggen (wel ongebruikt hoor!), gelezen tijdschriften (de taal, daar gaat het toch om, bij ons) en een mascara - die mocht ik immers kopen. Nu geloof ik geloof ik niet, en haar kerk is net weer anders dan de kerk waar ik in Ruinen naar toe ging, dus ik had niet echt een idee wat ik aan het zingen en bidden was. Tijdens het bidden heb ik mijn lang niet gedane yoga oefeningen gedaan.

Komende week de kerst! Ik zal jullie op de hoogte houden of het lukt geen kerstcadeaus te kopen. Niets aan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten