zondag 15 december 2013

Not feeling that well

Getver de getver; ik lig al drie dagen in bed; een ordinaire griep onder de leden! Wat is het leven toch veel leuker zonder hoofd- en keelpijn, zonder watten in mijn hoofd en zonder van die vreselijke hitteaanvallen. Ik slaap, eet wat soep, heb een marathonsessie 'Downton Abbey' (I just love the British accent!) achter de rug - zo zag mijn weekend eruit. Vrij inspiratieloos. Ik had een date kunnen hebben (date #3 met dezelfde man - de vlaggen kunnen uit, zou het gebroken hartje eindelijk uit mijn hoofd zijn?!), kunnen borrelen met vriendinnen, rondjes Vondelpark kunnen lopen, lekker over de markt kunnen slenteren.. Nee, ik lig ik mijn weekend op bed en af en toe voor de afwisseling op de bank. Vandaag zou ik vriendin A.  helpen met de opbouw van een 'try & buy' event; het merk 'MusTake' van haar man had een wintersale vandaag. Zo'n leuk merk, mooie sportkleding - met een leuke touch. De moeite van het kijken op de webshop waard: www.mustake.com. Helaas lukt dat vandaag ook niet. Maar, Johan C zei het al; 'elk nadeel heb z'n voordeel'. Ik kom niet in de verleiding iets te kopen - naast 'MusTake' zijn er ook andere merken; leuke spullen voor kinderen en mooie sieraden. Ik merk dat ik lately een ruggengraat van een garnaal heb; heb zo'n zin om te spenden! Het komt vast door de moeilijke decembermaand, er is overal uitverkoop, ik vind dat mijn kledingkast een opkikker kan gebruiken en loop voor mijn gevoel elke dag in hetzelfde. Ik vind dat augustus nog Heel Erg Ver weg is. In augustus is er alweer lente geweest en zijn we in de zomer halverwege. 2 x een nieuwe collectie. Zusje L heeft enorm geld uitgegeven deze week, dus misschien mag ik even in haar kast neuzen.

Hoewel ik vind dat ik niets leuks meer heb en mijn kast een beetje beperkt is, heb ik toch mijn kast uitgespit voor de verkoop in de IJhallen. Ik heb echt veel kleding dat (of is het 'wat'?!) ik nooit meer draag. Mijn stelregel is: als het twee jaar niet is gedragen, mag het weg. Hopelijk levert het ons wat op. Ook allemaal oude boeken (Nicci French, wordt dat nog gelezen überhaupt?) mogen weg voor een prikkie! Samen met vriendinnen J en A staan we in de IJhallen op 4 januari; komt allen! 

Kerst voor de deur: de planning is rond. Kerstavond naar de film, eten en cocktails met vriendin K, 1e kerstdag met papa en mama, zus, zwager, neefje en nichtje en oma in Ruinen, 2e kerstdag lekker in Amsterdam met vrienden. En de hele week vrij! Ik had geen kerstversiering in huis, dat mocht ik niet kopen ook - dus mijn huisje is niet echt xmas-proof. Echt super saai! 

Nou, om de tijd te doden, ga ik door met aflevering 4 van 'Dowton Abbey' van seizoen 2. Gister begonnen met seizoen 1. Oeeeeeppps. Ik ken af en toe ook echt geen mate! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten