donderdag 24 oktober 2013

Zo'n ochtend..

Ik heb me vanochtend zes keer omgekleed en toch dacht ik dat ik heel goed iets nieuws kan gebruiken. En uiteindelijk heb ik iets aan waar ik niet eens echt enthousiast over ben. Wat is dat toch soms, van die dagen dat niets leuk staat. Dit wordt een lange winter! Ik ga vanmiddag op zoek naar leuke vintage winkels in de buurt, het is lekker weer, dus een lekker fietstochtje zal mij goed doen vandaag. Net iets te veel biertjes gedronken gisteravond, maar wel al om 7.00 wakker! Arghh, ik haat het als ik niet kan uitslapen! En daarna nog even gedommeld, en gedroomd dat Carice van Houten + haar nieuwe toyboy mijn beste matties waren en ik met ze op reis ging. Weeeiiiirrrrddd! Overigens heb ik wel mijn schoenen die niet passen op marktplaats gezet. Ik heb nogal de neiging schoenen een maat te klein te kopen. Terwijl mijn bescheiden maat 38 nou niet een maat is waar je ingewikkeld over hoeft ze doen, zo van: 'als ik maar mijn best doe, pas ik over een tijdje wel in maat 37..'. Laat de biedingen maar komen! 

Vanavond ga ik heel fijn met mijn vriendinnen eten in de Jordaan. Zin om iedereen weer te zien! Tegen die tijd zal mijn lichte kater wel voorbij zijn.

En morgen... misschien kan ik daar snel iets leuks over schrijven! In elk geval heb ik deze week een paar leuke gesprekken gehad, waar ik geïnspireerd door ben geraakt. Over werk, mijn project voor de Voedselbank en wat ik verder nog belangrijk vind. Klinkt wat cryptisch, misschien komt er snel iets concreets..:-). Dit is een cliffhanger! 

Ik denk dat ik nu een dvd in de dvdspeler duw, in plaats van hardlopen. Vorige week heb ik mijn knie opengehaald door over een stoeptegel te struikelen, ik denk dat het een teken is! 

Fijn weekend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten