zaterdag 19 oktober 2013

ADE (m in, adem uit)

Gisteravond gedanst op het Amsterdam Dance Event, ADE. Vaker ben ik te vinden in een kroeg, dan dat ik sta te housen in een club. Ik voelde me deel 1 van de avond (in de kroeg) meer op mijn gemak dan op deel 2, in de Melkweg. In de Melkweg was ik wel vaker geweest, bij Guus Meeuwis. Maar de muziek was heel fijn, we hebben tot 4.00 heerlijk gedanst. Ik ga nu niet ineens elke vrijdagavond, maar ik vond het een fijne vrijdagavondbesteding. Het viel me op dat er veel lichaamsgeuren voorbij kwamen, trouwens. In de kroegen waar ik kom, wordt vaak nog wel eens een sigaret opgestoken, naarmate de avond vordert. Hier af en toe een stiekeme, maar met name veel penetrante lichaamsgeuren of idioot veel opgespoten after shave kwamen voorbij. En ik werd een beetje nerveus van al die mannen (percentage man/vrouw: 75%, 25% - je zou zeggen dat wij onze harten konden ophalen) die als een idioot aan het kauwen waren en aan het stuiteren waren. Welkom in de grote stad, Martine! 

Nu beetje brak op de bank, besloten om
er wat van te maken vandaag. Boodschappen, hardlopen, koffie en naar het theater vanavond. 

Hardlopen heb ik al sinds Berlijn niet meer gedaan, eens kijken of ik nog vooruit te branden ben. Ik begin maar met 5 km ofzo. Niet overdrijven. Om de winter een beetje in shape door te komen, had ik bedacht dat ik een sportschoolabonnement wil: hallo - dat is duur zeg. Ik ga wel in de koude winter rondjes park lopen, mijn geld uitgeven aan zoiets saais als een gym vind ik toch zonde! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten