dinsdag 7 januari 2014

Fred

Ik heb helemaal de smaak te pakken! Ik heb een paar laarzen die ik vorig jaar kocht, verknipt tot een stoer en hip enkellaarsje. Ik begrijp alleen werkelijk niet waarom Fred de la B. al die laarzen zo maakt, dat je er niet inkomt. Ik moet in deze laarsjes zakken gebruiken om er gemakkelijk in te gaan. Ik kan me nog een keer herinneren dat ik van Madrid naar Amsterdam vloog en me even niet realiseerde dat ik ze bij de security weer uit moest doen. Ik vond het zo oncharmant destijds bij de knappe Spanjaard om bij hem thuis van die pedaalemmerzakjes te gebruiken om er in te komen (en ook het uitdoen is niet te doen), dat ik er maar in ging (met mijn hoofd als een tomaat, over oncharmant gesproken) om in Amsterdam wel weer te zien hoe ik er uit zou komen, desnoods met een schaar, dacht ik.. Niet dus, even vergeten dat ze op Barajas Airport weer uit moesten. Speaking of Bridget Jones! Maar ze zijn nu heel leuk geworden, ik hoop ze vaak te gaan dragen. Zo zie je maar dat van oude spullen vaak nog zoveel te maken valt.  Aanstaande donderdag heb ik een event, met dresscode tenue de ville - heb helemaal zin om mijn 'oude' spullen aan te doen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten