maandag 20 januari 2014

Green Monday

Het schijnt Blue Monday te zijn - de maandag dat je blut bent, het nog lang geen lente is, de goede voornemens blijkbaar moeilijk zijn vol te houden en het ook nog eens Grey Monday is, als je naar buiten kijkt, lijkt het voor altijd te regenen! Getsiederrie! Maar het kan toch niet zo zijn dat iedereen vandaag chagrijnig is?! Ik heb een vrije dag en ben na aan het denken over al het groene in 2014; so far.  Ik heb net een boek uitgelezen dat zeker al door vier anderen is gelezen, heb mijn moeder gister een tweedehandscadeau gegeven op haar verjaardag, heb mijn yogamat weer tevoorschijn gehaald - ipv aan weer iets nieuws te beginnen, lees een stapel tijdschriften van mijn onderbuurvrouw van eind 2013, die ik weer ga doorgeven aan mijn taalmaatje, mijn kapotte leeslamp heb ik vervangen door een leeslamp die nog bij mijn ouders stond te verstoffen (I LOVE bloemetjes prints) en het groene hoogtepunt: ik ben aan het breien geslagen. Goed voor de focus, concentratie en het is (denk ik) heel leuk om zelf iets te maken en te geven. Mijn eerste project is een pannenlap, en hopelijk heb ik voordat al mijn 'neefjes en nichtjes' 18 zijn wat cadeaus kunnen maken ;). Ik ben bij mijn oma in de leer. 
Zo'n blauwe maandag; maak er vooral zelf iets moois van! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten