zondag 16 februari 2014

Van ruilen komt huilen

Van vroeger weet ik het nog, je ruilde je mooiste knikker voor bijvoorbeeld meer knikkers, maar dan lelijkere of kleinere. Maar wat vònd je die knikker mooi! En wat kon je daar van balen dat die knikker niet meer de jouwe was! Ik kan bijna het gevoel nog herinneren en voelen.

Maar nu ik zo volwassen en wijs ben en wel zorg dat mijn mooie knikkers lekker van mij blijven, weet ik ook dat ruilen top is. Er bestaan veel kledingruil beurzen. Echt leuk! Denk ik. Ik neem me al tijden voor het eens te proberen - jaren denk ik zelfs! Mooi voornemen, zo'n beurs bezoeken. Maar het kan ook op kleinere schaal, bij vriendinnen. Ik had vorig jaar via marktplaats een paar toffe laarsjes gekocht, maar nèt te klein. Ik heb een collega bij wie die laarsjes zo leuk zouden  staan, dus ik had ze aan haar gegeven. Niet per se om te ruilen, maar ze vond het heel erg leuk mij haar new balance gympen te geven; ze wist dat ik die gymp zo leuk vind en zij draagt ze niet. Te gek! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten