maandag 15 september 2014

Just another week

Het bijhouden van de blog zit niet -zelfs na een jaar- in mijn systeem. Ik heb genoeg momenten waarover ik iets kan schrijven, maar het komt vaak genoeg niet in me op om het even op te schrijven. Maar nu in de trein naar Drenthe (je haalt het meisje wel uit Drenthe, maar Drenthe niet uit het meisje), genoeg tijd om even bij te schrijven. Vrije dag vandaag, omaatje van de trap gevallen en voordat ik op vakantie ga, even kijken hoe het ermee gaat. De arme. 

Ik ga over een kleine drie weken naar Bali. Het lijkt erop dat iedereen daar wel eens is geweest, behalve moi. Veel tips gekregen, nog niets geboekt en dat schijnt prima te zijn. Gelukkig checkte ik op tijd wat voor visum je moet hebben; mijn paspoort moet ik nog vernieuwen. Echt iets voor mij om daar in de week zelf achter te komen. 

Dit weekend met m'n vriendinnen van de basisschool zelf sushi gemaakt. Was zo lekker en als je me vraagt wat het leukste moment van de week was, is dat toch wel het samen iets nieuws uitproberen in de keuken met m'n oudste vriendinnetjes. Ik moet altijd zo heerlijk lachen met ze. Het komt niet elke dag voor dat ik in een deuk lig en niet meer bijkom van het lachen. 

Verder heb ik het Zwanenmeer gezien, eentje van m'n bucketlist. Afgevinkt. Echt prachtig!! 

Over de training voor de dam tot damloop, ik ben lekker bezig en de paadjes in het Vondelpark hebben geen geheimen meer voor me. Het is ook nog zo'n mooie nazomer, echt genieten is dat! Ik ren nu drie keer per week, echt fijn. 

Ik ben weer bezig met een rondje oude spullen weg te geven en op Marktplaats te verkopen, het lijkt wel of het niet ophoudt, ik raak maar niet af van de spullen die overtollig zijn bij mij. In elk geval een paar laarzen verkocht en oude gympies. Zo zie je maar, een extra zakcentje op Bali is natuurlijk welkom! 
Zeker nu ik mezelf ook heb getrakteerd op een paar fantastisch mooie schoentjes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten